Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko |
Author: |
Dlouhá, Michaela
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Hlavním důvodem zpracování diplomové práce je vypracování projektu marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko za účelem jeho zlepšení a rozvoje v oblasti cestovního ruchu. Po úvodní částí následuje rešerše literárních pramenů, jenž jsou čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně problematiky cestovního ruchu. Praktická část představuje mikroregion Jesenicko, jeho historii, a současnost. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav mikroregionu v oblasti cestovního ruchu. Jsou zde zdůrazněny největší nedostatky mikroregionu v současnosti. Je zde popsaná situace mikroregionu v oblasti turismu a lázeňství. Projektová část obsahuje vytvoření marketingové strategie mikroregionu Jesenicko v oblasti cestovní ruchu, jako ucelený dokument a návod, jak zlepšit postavení destinace v oblasti cestovního ruchu. Uvedená část diplomové práce vychází ze závěrů situační analýzy, obsahující nákladovou analýzu, časový harmonogram, návrhy opatření, kontrolu a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12602
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
E
15703
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account