Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko
Author: Dlouhá, Michaela
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Hlavním důvodem zpracování diplomové práce je vypracování projektu marketingové strategie cestovního ruchu v mikroregionu Jesenicko za účelem jeho zlepšení a rozvoje v oblasti cestovního ruchu. Po úvodní částí následuje rešerše literárních pramenů, jenž jsou čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně problematiky cestovního ruchu. Praktická část představuje mikroregion Jesenicko, jeho historii, a současnost. V analytické části je provedena situační analýza popisující současný stav mikroregionu v oblasti cestovního ruchu. Jsou zde zdůrazněny největší nedostatky mikroregionu v současnosti. Je zde popsaná situace mikroregionu v oblasti turismu a lázeňství. Projektová část obsahuje vytvoření marketingové strategie mikroregionu Jesenicko v oblasti cestovní ruchu, jako ucelený dokument a návod, jak zlepšit postavení destinace v oblasti cestovního ruchu. Uvedená část diplomové práce vychází ze závěrů situační analýzy, obsahující nákladovou analýzu, časový harmonogram, návrhy opatření, kontrolu a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12602
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: E 15703


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dlouhá_2010_dp.pdf 3.316Mb PDF View/Open
dlouhá_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
dlouhá_2010_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account