dc.contributor.advisor |
Rudolf, Ivo
|
|
dc.contributor.author |
Verner, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:07:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:07:30Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12613
|
|
dc.description.abstract |
Sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které mohou zajistit úspěch dané organizace. Tato bakalářská práce se snaží objasnit působení konkurence na firmu Izolplast Zlín spol. s r. o. v odvětví izolací plochých střech ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou uvedené různé pohledy a teorie na konkurenci, umožňující zpracování vlastního tématu této bakalářské práce. Teoreticky objasňuje Porterův model pěti konkurenčních sil, různé druhy marketingových strategií vhodných pro firmu. Do této části spadá i objasnění SWOT analýzy. Analytická část představuje firmu Izolplast Zlín spol. s r. o. a její konkurenční postavení. Identifikuje její přímé konkurenty v daném kraji a analyzuje jejich postavení skrze marketingové strategie tržního lídra, vyzyvatele, následovatele a troškaře. |
cs |
dc.format |
81 s., 3 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
741813 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Porterův model konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
Porter competitive forces model
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy Izolplast Zlín spol. s r. o. ve Zlínském kraji |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the competitive environment company Izolplast Zlín spol. s r.o. in the Zlín Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Monitoring and knowledge of competitors among the factors that can ensure the success of the organization. This bachelor thesis seeks to clarify the effects of competition on the Company Izolplast Zlín spol. s ro in the insulation of flat roofs in the Zlín Region. The theoretical parts are various views and theories on competition, to process its own theme of this thesis. Theory explains Porterův five competitive forces model, various types of appropriate marketing strategies for the company. This section also falls clarify SWOT analysis. The analytical part of a company Izolplast Zlín spol. s ro, and its competitive position. Identifies its direct competitors in the region and analyze their position through the marketing strategy of market leader, challenger, follower and nicher. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13526
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|