Vliv sponzoringu na image značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv sponzoringu na image značky |
Author: |
Sušilová, Pavlína
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Moje bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu ve firmě Barum Continental spol. s r.o. Využila jsem prostředků marketingového výzkumu ke sledování těchto sponzorských aktivit a jejich vlivu na image značky Barum. V teoretické části se v práci věnuji pojmům: image značky, sponzoring, povědomí o značce, marketingový vý-zkum. V praktické části práce jsem provedla marketingový průzkum formou dotazování, výsledky dotazování jsou v závěru práce verifikovány se stanovenými hypotézami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12662
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13692
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account