Výchova k demokracii(očima dětí)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova k demokracii(očima dětí)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Vašulková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:34:45Z
dc.date.available 2010-07-19T11:34:45Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12675
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám otázkami výchovy dětí po roce 1989, v rozvíjející se demokracii. Zároveň se snažím zformulovat zásady pozitivního rodičovství, vedoucí k výchově spolupracujících, sebevědomých a citlivých dětí. První část je věnována teore-tickým informacím. Praktická část je vedena snahou získat názory dětí (ve věku 11 - 16 let) ohledně jejich pohledu na výchovu a vyvodit závěry z toho vyplývající. Pro tento druh výzkumu jsem zvolila kvantitativní druh výzkumu formou dotazníku. cs
dc.format 69 s., 4s. příloh cs
dc.format.extent 1511485 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject dítě cs
dc.subject rodič cs
dc.subject výchovné působení cs
dc.subject práva cs
dc.subject povinnosti cs
dc.subject věk cs
dc.subject family en
dc.subject education en
dc.subject child en
dc.subject parent en
dc.subject educational activity en
dc.subject rights en
dc.subject duties en
dc.subject age en
dc.title Výchova k demokracii(očima dětí) cs
dc.title.alternative Educational process on democracy (by children view) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2010-06-24
dc.description.abstract-translated In my bachelor work I am engaged in question of children education after the year 1989, in developed democracy. Simultaneously I am attempting to frame principles of positive par-ent, leading to the education of cooperative, self-confident and sensitive children. The first part is attended to theoretical information. The practical part is looking for opinions of children (11 - 16 years old) about their views on education and draws some conclusions that followed on. For this research I chose quantitative type of research by question-form. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 15193
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade E
local.subject politické myšlení cs
local.subject občanská společnost cs
local.subject výchova k demokracii cs
local.subject political thinking en
local.subject civil society en
local.subject education for democracy en


Files in this item

Files Size Format View
vašulková_2010_bp.pdf 1.441Mb PDF View/Open
vašulková_2010_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
vašulková_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account