Sebehodnocení a sebepojetí žáků druhého stupně základní školy.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Seidlerová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:47:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:47:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12703
|
|
dc.description.abstract |
Vývoj sebepojetí a sebehodnocení v období pubescence je důležitý pro proces socializace. Obraz sebe sama se vytváří na základě podnětů v rodině, v zájmové skupině či skupině přátel a také ve školním prostředí. Ve své práci jsem se zaměřila na monitorování sebepojetí a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy a to formou dotazníku a řízeného rozhovoru. |
cs |
dc.format |
53 s. |
cs |
dc.format.extent |
1191004 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebedůvěra
|
cs |
dc.subject |
sebeúcta
|
cs |
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
pubescent
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
Self-understanding
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
self-confidence
|
en |
dc.subject |
self-respect
|
en |
dc.subject |
self-assurance
|
en |
dc.subject |
pubescent
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.title |
Sebehodnocení a sebepojetí žáků druhého stupně základní školy. |
cs |
dc.title.alternative |
Self-evaluation and self-understanding of pupils from a second degree of basic school. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The development of self-understanding and self-evaluation in the period of pubescence is important for the proces of socialization. His own charakter has been created in the background of family, in an interest group or in the group of friends and in the school background well. My work is concentraled on monitoring of self-understanding and self-evaluation of secondary school pupils and it is made in the form of the questionnaire and of a controlled conversation. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7811
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account