Marketingové strategie wellness služeb
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové strategie wellness služeb |
Author: |
Semelová, Aneta
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Téma diplomové práce odráží situaci na českém wellness trhu a tento stav je aplikován na wellness hotel Rezidence Ambra v Luhačovicích. Trh wellness služeb v současné době trpí nevyváženou obsazenosti, neboť klientela využívá především krátkodobé víkendové poby-ty. Tedy panuje zde trend zkracování doby dovolených a lidé preferují rozmanitější strávení svých volnočasových aktivit. Trh wellness služeb navíc postrádá jednotící klasifikační měřítko, které by hodnotilo wellness zařízení. Absence takové asociace na českém wellness trhu způsobuje nejednotnost kvality v wellness zařízení. Součástí diplomové práce je předsvatení analyzovaného wellness hotelu Rezidence Ambra v Luhačovicích a navžení takových marketingových strategií, které by dopomohly oslovit a přilákat větší množství klientů na více pobytových dní při rovnoměrné obsazenosti tohoto wellness hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12709
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13751
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account