Marketingové strategie wellness služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie wellness služeb

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové strategie wellness služeb
Author: Semelová, Aneta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Téma diplomové práce odráží situaci na českém wellness trhu a tento stav je aplikován na wellness hotel Rezidence Ambra v Luhačovicích. Trh wellness služeb v současné době trpí nevyváženou obsazenosti, neboť klientela využívá především krátkodobé víkendové poby-ty. Tedy panuje zde trend zkracování doby dovolených a lidé preferují rozmanitější strávení svých volnočasových aktivit. Trh wellness služeb navíc postrádá jednotící klasifikační měřítko, které by hodnotilo wellness zařízení. Absence takové asociace na českém wellness trhu způsobuje nejednotnost kvality v wellness zařízení. Součástí diplomové práce je předsvatení analyzovaného wellness hotelu Rezidence Ambra v Luhačovicích a navžení takových marketingových strategií, které by dopomohly oslovit a přilákat větší množství klientů na více pobytových dní při rovnoměrné obsazenosti tohoto wellness hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12709
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13751


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
semelová_2010_dp.pdf 1.476Mb PDF View/Open
semelová_2010_vp.pdf 55.85Kb PDF View/Open
semelová_2010_op.pdf 66.36Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account