Sociální pedagog jako výchovně-vzdělávací pracovník v předškolním zařízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Vojtěšek, Zbyněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T12:13:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T12:13:27Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12744
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu sociální pedagogiky. První část je koncipovaná jako teoretický pohled do dané problematiky, kde autor rozebírá možnosti uplatnění sociál-ního pedagoga v praxi. Soustřeďuje se na specifické pojmy a vymezuje je z legislativního hlediska. Stěžejními tématy je uplatnění v praxi a v konkrétním zařízení. Praktická část je věnovaná výzkumu. Autor prezentuje metodiku a průběh výzkumu, jako i závěry a doporu-čení. |
cs |
dc.format |
52 s. , 7 s obr. |
cs |
dc.format.extent |
670683 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
uplatnění sociálního pedagoga v praxi
|
cs |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social pedagogues
|
en |
dc.subject |
practise
|
en |
dc.subject |
legislative
|
en |
dc.title |
Sociální pedagog jako výchovně-vzdělávací pracovník v předškolním zařízení |
cs |
dc.title.alternative |
Social pedagogue as a educator in pre-school establishment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kročková, Štefánia |
|
dc.date.accepted |
2010-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with assessment of social pedagogy student and his development. The forepart is distributive as theoretic aspect tolegislative problems, where author descri-bes on theoretical part. Author presented some new fact of practise social pedagogice work. Empirical part deals with research activities of author. There are research - aims,design of research, methodical and metodological procedures presented with the main results. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
15199
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-15 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
sociální pracovnice
|
cs |
local.subject |
sociální pracovníci
|
cs |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
social women workers
|
en |
local.subject |
social workers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account