dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Hanáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:05:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:05Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1274
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zjistit možnosti, za jakých může být na střední škole ve výuce odborného předmětu použito tvořivé vyučování. Ve svém prvním roce v pozici pedagoga jsem se snažila vyučovat předmět Ekonomie za pomoci tvořivých metod. To, co se mi povedlo, jaký je názor žáků na tvořivé vyučování, zda se jim tvořivé vyučování líbí jsem zjišťovala pomocí dotazníku. Odpovědi na otázky položené v dotazníku mi pomohou analyzovat mou výuku a budou sloužit jako podklady pro mé další pedagogické působení. |
cs |
dc.format |
58s., 20s. text. a obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
558432 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.06.2008 |
|
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
tvořivé vyučování
|
cs |
dc.subject |
tvořivý učitel
|
cs |
dc.subject |
aktivizující výukové metody
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
creative teaching
|
en |
dc.subject |
creative teacher
|
en |
dc.subject |
actuate educational methods
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.title |
Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
Teacher's possibilities of creative activity at secondary grammar school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor work I want to find out possibilities how the creative teaching could be used at secondary grammar school. In my first year in position of teacher, I have tried to teach economics by using of creative methods. With help of questionnaire I have found out how my way of teaching was successful, how the students liked creative teaching, what is the student's attitude to creative teaching and answers to many other questions. The answers to the asked questions in this questionnaire will help me to analyze my teaching and serve me to my next educational career. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4207
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
kreativita
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
creative ability
|
en |