Sebevzdělávání pedagogů volného času
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Königová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T15:58:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T15:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12824
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sebevzděláváním a aspekty, které jej mohou ovlivňovat. Zkoumá vliv pracovního prostředí na seberozvoj jedince a poukazuje na důležitost rodinného zázemí. Také přibližuje motivy a pohnutky, které k sebevzdělávání vedou. V praktické části jsou uvedena a pomocí metody zakotvené teorie analyzována data získaná z rozhovorů s pedagogy volného času. |
cs |
dc.format |
73, s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
856440 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Osobnost
|
cs |
dc.subject |
sebevzdělávání
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
Personality
|
en |
dc.subject |
self-education
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.title |
Sebevzdělávání pedagogů volného času |
cs |
dc.title.alternative |
Self-education of pedagogues of leisure time |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotná, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following thesis deals with self-education and aspects affecting it. It examines the impact of work environment on self-development of an individual and highlights the importance of family support. It also points out motives and incentives which lead to self-education. In the practical part, there are mentioned data obtained from the interwiev with several pedagogues of a leisure time, which are analyzed by method of embedded theory. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
13993
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
local.subject |
pedagogika volného času
|
cs |
local.subject |
personality of the teacher
|
en |
local.subject |
leisure education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account