Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. |
Author: |
Adamčíková, Zdeňka
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky CRM, segmentace a klíčových zákazníků. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje společnost ŘEMO VEGA, s.r.o. a hodnotí současný stav a podmínky pro zavedení prvků CRM. Projektová část je zaměřená na vypracování funkčního a reálného projektu ve firmě, vyčísluje náklady a analyzuje rizika, které ohrožují projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12831
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
15177
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account