Projekt komunikační strategie Střediska volného času Lužánky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Juřenová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:23:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:23:15Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12857
|
|
dc.description.abstract |
PROJEKT KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU LUŽÁNKY Středisko volného času Lužánky v Brně je školským zařízením pro zájmové vzdělávání. Je pří-spěvkovou organizací s právní subjektivitou, jejímž zřizovatelem je Jihomoravský kraj. Od 15. května 1949 nepřetržitě nabízí volnočasové aktivity dětem, mládeži a v posledních desetiletích i dalším zájemcům bez ohledu na věk, a jsou tak nejstarším zařízením pro volný čas v celé České (a dříve i Československé) republice. Přesto, že patří SVČ Lužánky se svými pobočkami k největším a nejznámějším střediskům vol-ného času pro děti a mládež v Jihomoravském kraji, dlouhodobě se potýká s neuspokojivým na-plňováním kapacit v kroužcích a kurzech směřovaných na rodiny s dětmi. Proto bude hlavním cílem diplomové práce na základě získaných informací navrhnout projekt nejefektivnější komu-nikační strategie zacílené na brněnské rodiny s dětmi. |
cs |
dc.format |
69 s., 22 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2835905 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
image organizace
|
cs |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mixture
|
en |
dc.subject |
pastime activities
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
image organisation
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie Střediska volného času Lužánky |
cs |
dc.title.alternative |
Project of communication strategy of leisure centre Lužánky |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
COMMUNICATION STRATEGY PROJECT OF THE LEISURE CENTRE LUZANKY Leisure centre Luzanky is a school-type institution for free time education. It is a a contribution based organisation with legal identity. Its istitutor is County of South Moravia. It has been offer-ing free time activities for children and teenagers since May 15th 1949; in the last few decades it has been also catering for other age groups. This makes it the oldest institution of this kind in the Czech Republic (earlier Czechoslovakia). Even though the Leisure Centre Luzanky belongs to the biggest and most famous centres for children and teenagers in the region, it has been dealing with the problem of insufficient numbers of participants in the courses offered for families with children. The main aim of my theses is therefore to suggest a project for more effective communicational strategy aimed at the families with small children from Brno. The basis for the projects is the previously gained information. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13780
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account