Multilevel marketing ve finančních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multilevel marketing ve finančních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanáková, Petra
dc.contributor.author Novosad, Antonín
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:18:07Z
dc.date.available 2010-07-19T17:18:07Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12963
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím multilevelového marketingu (MLM). S rozmachem společností, které využívají právě tento styl prodeje, se stává multlilevel marketing nejúčinnější prodejní metoda na trhu. Stává se mnohdy, že ani sami účastníci neznají základní rysy MLM a jak vlastně funguje. V práci jsem se zaměřil na teorii a popis MLM, ale hlavně jsem zkusil skloubit multilevelovou společnosti s využitím klasických marketingových postupů. Jak by se multilevelová společnost měla prezentovat na trhu aby uspěla nejen v boji s konkurencí, ale i v získání klientů jiným než klasickým multilevelovým způsobem. Společnost využívající MLM je zde pojatá jako klasický podnik bez MLM. cs
dc.format 59 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 775678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multilevelový marketing cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject klientela cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Multilevel marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject clients en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.title Multilevel marketing ve finančních službách cs
dc.title.alternative Multilevel marketing in financial services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelier thesis deals with the use of multilevel marketing (MLM). With the expansion of companies using this sales style, MLM has become the most successful sales method on the market. It happens that users partners themselves do not know the basic features of MLM and how it works. The thesis focuses on the MLM theory, and description and attempts to joint multilevel company with the usage of classical marketing process. The multilevel company should represent itself on the market in order to win over competing business but also to gain clients in other than usual multilevel way. Company using MLM is here seen as company without MLM. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13554
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
novosad_2010_bp.pdf 757.4Kb PDF View/Open
novosad_2010_vp.pdf 483.3Kb PDF View/Open
novosad_2010_op.pdf 434.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account