Multilevel marketing ve finančních službách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hanáková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Novosad, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T17:18:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T17:18:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12963
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím multilevelového marketingu (MLM). S rozmachem společností, které využívají právě tento styl prodeje, se stává multlilevel marketing nejúčinnější prodejní metoda na trhu. Stává se mnohdy, že ani sami účastníci neznají základní rysy MLM a jak vlastně funguje. V práci jsem se zaměřil na teorii a popis MLM, ale hlavně jsem zkusil skloubit multilevelovou společnosti s využitím klasických marketingových postupů. Jak by se multilevelová společnost měla prezentovat na trhu aby uspěla nejen v boji s konkurencí, ale i v získání klientů jiným než klasickým multilevelovým způsobem. Společnost využívající MLM je zde pojatá jako klasický podnik bez MLM. |
cs |
dc.format |
59 s., 10 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
775678 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Multilevelový marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
klientela
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
clients
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Multilevel marketing ve finančních službách |
cs |
dc.title.alternative |
Multilevel marketing in financial services |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelier thesis deals with the use of multilevel marketing (MLM). With the expansion of companies using this sales style, MLM has become the most successful sales method on the market. It happens that users partners themselves do not know the basic features of MLM and how it works. The thesis focuses on the MLM theory, and description and attempts to joint multilevel company with the usage of classical marketing process. The multilevel company should represent itself on the market in order to win over competing business but also to gain clients in other than usual multilevel way. Company using MLM is here seen as company without MLM. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13554
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account