Pomáhající komunikační vztahy ve výchovných zařízeních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pomáhající komunikační vztahy ve výchovných zařízeních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Náplava, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:40:19Z
dc.date.available 2010-07-19T17:40:19Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12999
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahy dětí dětského domova, které jejich životy spojuje stejné prostředí z výchovného zařízení. V teoretické části se věnuji charakteristikám především mezilidských vztahů, prvků vyskytující se nejčasněji v komunikační situaci, výchovných zařízení, rodinných dětských domovů a významu slova pomáhat. Praktická část se zaměřuje odhalením používaných prvků v komunikaci u vybraných mladistvých, jejich použití a vliv ve vztazích a vychově, a dále porozuměním vzájemné pomoci mezi těmito mladistvými a vrstevníky ze zařízení. Později ze získaných výsledků je sepsáno doporučení pro dané zařízení. cs
dc.format 58 s. , 2 s. příloh. cs
dc.format.extent 1681474 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mezilidské vztahy cs
dc.subject prvky v komunikaci cs
dc.subject výchovné zařízení cs
dc.subject rodinný dětský domov cs
dc.subject důvěrné pouto cs
dc.subject výzkum prvků v komunikaci cs
dc.subject Human relations en
dc.subject elements of communication en
dc.subject educational establishment en
dc.subject family-type orphanage en
dc.subject confidential bond en
dc.subject research elements of communication en
dc.title Pomáhající komunikační vztahy ve výchovných zařízeních cs
dc.title.alternative Communication relations of help in educational establishments en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is concerned with relations of children at a children's home whose lives are linked by the same environment of an educational establishment. The theoretical section is devoted mainly to the characteristics of human relations, to the elements occur-ring most often in a communication situation, in educational establishments and in family-type orphanages, and to the significance of the word word "to assist". The practical section is directed at revealing the elements utilized in the communication of selected juveniles, their use and influence in relations and education, and further to the understanding of mutual assistance among these juveniles and peers of the establishment. Later on, a recommenda-tion is drawn up from the obtained outcome for the given establishment. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11437
dc.date.assigned 2010-01-18
utb.result.grade E
local.subject dětské domovy cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject children’s homes en
local.subject interpersonal communication en


Files in this item

Files Size Format View
náplava_2010_bp.pdf 1.603Mb PDF View/Open
náplava_2010_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
náplava_2010_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account