Integrativní forma vzdělávání u Downova syndormu z pohledu rodiny a školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrativní forma vzdělávání u Downova syndormu z pohledu rodiny a školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Přinosilová, Dagmar
dc.contributor.author Hochmannová, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:46:57Z
dc.date.available 2010-07-19T17:46:57Z
dc.date.issued 2010-03-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13015
dc.description.abstract Předložená diplomová práce je zaměřena na Downův syndrom, zkoumá názory české populace na integrativní vzdělávání dětí s touto diagnózou. Cílem teoretické části bylo nashromáždit co nejvíce poznatků a informací, které se týkají tohoto typu postižení v návaznosti na možnosti vzdělávání. Praktická část si klade za cíl zjistit názory české populace na integrativní vzdělávání dětí s Downovým syndromem. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 2087026 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentální retardace cs
dc.subject Downův syndrom cs
dc.subject školská integrace cs
dc.subject individuální vzdělávací program cs
dc.subject mental retardation en
dc.subject Down syndrome en
dc.subject school integration en
dc.subject individual educational programme en
dc.title Integrativní forma vzdělávání u Downova syndormu z pohledu rodiny a školy cs
dc.title.alternative Integration form of education of child with Down syndrome from the point of view of the child's family and school. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mühlpachr, Pavel
dc.date.accepted 2010-05-12
dc.description.abstract-translated Introduced diploma papers is focused on Down syndrome, it investigates Czech population meanings on integtrative education of children with this diagnosis. The aim of the theoretical part was to assembly as much informations, connected to this type of handicap in correlation to education possibilities. The aim of the practical part was to ascertain meanings of Czech population on integrative education of children with Down syndrome. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16642
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject inclusive education en
local.subject children with mental disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
hochmannová_2010_dp.pdf 1.990Mb PDF View/Open
hochmannová_2010_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
hochmannová_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account