dc.contributor.advisor |
Přinosilová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Hochmannová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T17:46:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T17:46:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13015
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce je zaměřena na Downův syndrom, zkoumá názory české populace na integrativní vzdělávání dětí s touto diagnózou. Cílem teoretické části bylo nashromáždit co nejvíce poznatků a informací, které se týkají tohoto typu postižení v návaznosti na možnosti vzdělávání. Praktická část si klade za cíl zjistit názory české populace na integrativní vzdělávání dětí s Downovým syndromem. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
2087026 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
Downův syndrom
|
cs |
dc.subject |
školská integrace
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
mental retardation
|
en |
dc.subject |
Down syndrome
|
en |
dc.subject |
school integration
|
en |
dc.subject |
individual educational programme
|
en |
dc.title |
Integrativní forma vzdělávání u Downova syndormu z pohledu rodiny a školy |
cs |
dc.title.alternative |
Integration form of education of child with Down syndrome from the point of view of the child's family and school. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mühlpachr, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Introduced diploma papers is focused on Down syndrome, it investigates Czech population meanings on integtrative education of children with this diagnosis. The aim of the theoretical part was to assembly as much informations, connected to this type of handicap in correlation to education possibilities. The aim of the practical part was to ascertain meanings of Czech population on integrative education of children with Down syndrome. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
16642
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |