Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Richtersová, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šilerová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:10:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:10:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13188
|
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce je 'Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion". Askle-pion je klinika a institut estetické medicíny. Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit situ-aci týkající se celkové spokojenosti zákazníků se službami a produkty, které jsou na této klinice nabízeny. Měření probíhalo formou marketingového průzkumu, konkrétně pomocí dotazníkového šetření, jehož odpovědi byly zpracovány a vedou k vyhodnocení a závěru. Teoretická část se zabývá úlohou marketingového výzkumu. Prostudování této literatury vedlo k vytvoření odpovídajícího dotazníku. Po jejich vyplnění a následném zpracování jsem celou situaci vyhodnotila a navrhla efektivní řešení. |
cs |
dc.format |
66 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1480474 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketing survey
|
en |
dc.subject |
questionnaire inquiry
|
en |
dc.subject |
satisfaction customer
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion |
cs |
dc.title.alternative |
Asklepion clinic - Customer Satisfaction Survey |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this bachelor's thesis is "Measuring of the customer's satisfaction of the Askle-pion clinic". Asklepion is clinic and institute of aesthetic medicine. The aim of this bache-lor's thesis is to analyze satisfaction of the customers with services and product that are offered at this clinic. Measurements were realized in a form of marketing research, con-cretely by questionnaire inquiry. The answers were processed and they have led to assess-ment and conclusion. Theoretic section deals with the role of the marketing research. Studying this material has led to a creation of corresponding questionnaire. After the com-pletion and processing of the questionnaires, I have evaluated the situation and propose effective solutions. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13497
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account