Učitel na 2.stupni Základní školy v Hrušovanech nad Jevišovkou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Kelešová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:33:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:33:33Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13233
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vymezením pojmů učitel, klíčovými kompetencemi potřebnými k výkonu profese učitele, typologií učitelů a vyučovacími styly učitelů. Na základě pedagogického výzkumu provedeného na ZŠ v Hrušovanech nad Jevišovkou se v praktické části dostává do popředí pojem kompetence a následně celé soubory kompetencí popsané teoreticky do zjištěné reálné podoby. Autorka dala do kontextu dílčí charakteristiky učitelů a vytvořila tak profesní obraz každého ze zkoumaných učitelů. |
cs |
dc.format |
53 s., 10 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1155314 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učitel
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
typologie učitelů
|
cs |
dc.subject |
vyučovací styly
|
cs |
dc.subject |
vyučovací metody
|
cs |
dc.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
dc.subject |
profesní kompetence
|
cs |
dc.subject |
profesní standard
|
cs |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
teaching profession
|
en |
dc.subject |
typology teachers
|
en |
dc.subject |
teaching styles
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
pedagogical competences
|
en |
dc.subject |
professional competences
|
en |
dc.subject |
professional standard
|
en |
dc.title |
Učitel na 2.stupni Základní školy v Hrušovanech nad Jevišovkou |
cs |
dc.title.alternative |
Primary school teacher in Hrušovany nad Jevišovkou |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2010-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the tehoretical part this bachelor thesis delas with the definition of the term "teacher"; key competences necessary for teaching profession; typology of teachers; and teaching styles. Based on pedagogical research carried out at ZŠ Hrušovany nad Jevišovkou the practical part finds the term competence and consequently the whole set of competences described theoretically come to relality. The author put into context partial characteristics of teachers and thus created professional view of every single one of the examined teachers. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14308
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account