Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech

Show full item record

No preview available
Title: Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech
Author: Kaňovský, Ivo
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech v České republice. Cílem práce bylo zjistit, jaké prostředky se v současné době v hypermarketech využívají, jaká je jejich efektivita a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti Soare sekt co nejvýhodnější marketingovou komunikaci podpory v místě prodeje. Jedna z částí práce se také zabývá pohledem zadavatelů POP materiálů na jejich využití v praxi. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu, přesněji podlinkové komunikaci, definici podpory prodeje, a to jak ve vztahu ke spotřebitelům tak i ve vztahu k zadavatelům. Teprve na základě přiblížení uvedené problematiky byl realizován dotazníkový výzkum. V závěru je celkové shrnutí a návrh řešení pro společnost Soare sekt. Tato práce obsahuje analýzu několika velmi důležitých marketingových výzkumů a obsahuje také přílohy v podobě prezentace POP prostředků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13248
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13668


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kaňovský_2010_bp.pdf 2.283Mb PDF View/Open
kaňovský_2010_vp.pdf 55.30Kb PDF View/Open
kaňovský_2010_op.pdf 70.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account