Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení |
Author: |
Vávra, Aleš
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky tomu, že svojí formou působí méně formálně než oficiální web. Dává tak jeho autorovi daleko lidštější tvář a přidává na důvěryhodnosti. Blog je také ideálním nástrojem pro self-promotion, za nulové náklady je možné propagovat vlastní osobu. Otevřený prostor internetu poskytuje dobrý prostor pro budování dobré osobní image. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13358
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13644
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account