Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení

Show full item record

No preview available
Title: Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Author: Vávra, Aleš
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky tomu, že svojí formou působí méně formálně než oficiální web. Dává tak jeho autorovi daleko lidštější tvář a přidává na důvěryhodnosti. Blog je také ideálním nástrojem pro self-promotion, za nulové náklady je možné propagovat vlastní osobu. Otevřený prostor internetu poskytuje dobrý prostor pro budování dobré osobní image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13358
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13644


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vávra_2010_bp.pdf 1.700Mb PDF View/Open
vávra_2010_vp.pdf 47.49Kb PDF View/Open
vávra_2010_op.pdf 60.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account