Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o. |
Author: |
Miškaříková, Simona
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13361
|
Date:
|
2010-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
15475
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account