dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zástěrová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:04:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:04:03Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13394
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupných literárních zdrojů a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se marketingové komunikace v prostředí Internetu. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě, je provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza a analýza marketingové komunikace prostřednictvím Internetu. Obsahem závěrečné části diplomové práce je vypracovaný projekt, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Zároveň jsou zde uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu. |
cs |
dc.format |
107 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4146235 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
internetové vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations na internetu
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje na internetu
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing na internetu
|
cs |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
web search engine
|
en |
dc.subject |
Internet promotion
|
en |
dc.subject |
online Public Relations
|
en |
dc.subject |
online Sales Promotion
|
en |
dc.subject |
online Direct Marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project to Improve the Internet Communications of the Graspo CZ, a.s. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazurová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2010-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the Internet communications of the Graspo CZ, a.s. company. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is elaborated on the basis of available literary resources and also describes the terms relating to the area of Marketing Communications in an Internet environment. The practical part includes a basic description of the company, the macro-environment and the micro-environment, a SWOT analysis and a marketing communications analysis through the medium of the Internet. The final part of the diploma thesis contains a project, which is subjected to time, cost and risk analyses. The thesis includes suggestions for measuring the effectiveness of this project too. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14933
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|