dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Latináková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:20:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:20:09Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13414
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky vztahující se k aplikaci marketingového mixu a ke konkurenceschopnosti firmy. V praktické části se zabývám analýzou současného stavu využití nástrojů marketingového mixu v podniku Lázeňské oplatky, dále SWOT analýzou, Porterovou analýzou, Pest analýzou a průzkumem spokojenosti zákazníků. Na základě hlavních nedostatků zjištěných analýzami a dotazníkovým šetřením jsou v další části vypracována doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
77 s. 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2969845 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
Pest analýza
|
cs |
dc.subject |
Keywords: marketing mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Recommendations to increase competitiveness of Lázeňské oplatky, Bohumil Košař company by using marketing mix tools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krček, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my Bachelor work is Recommendations to increase competitiveness of Lázeňské oplatky, Bohumil Košař company by using marketing mix tools. I have summarised basic findings related to application of marketing mix tools, and competitiveness of the company in the theoretical part of the thesis. In the practical part I am analysing the actual usage of marketing mix tools in Lázeňské oplatky company. I then deal with SWOT analysis, Porter analysis, PEST analysis and survey of the satisfaction of customers. There are recommendations and possible solutions drawn up in next part of the thesis based on main shortcomings proven by analyses and questionnaire survey. These have been sub-jected to cost-risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16699
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|