Požadavky specifického trhu a možnosti jeho uspokojení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Požadavky specifického trhu a možnosti jeho uspokojení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Florián, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:03:18Z
dc.date.available 2010-07-20T01:03:18Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13496
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou specifického trhu s orientací na možnosti jeho uspokojení. Teoretická část je zaměřena na teorii k marketingovému mixu, trhu, cílové skupině a marketingovému výzkumu. Praktická část pak teoretické poznatky aplikuje do praxe a komplexně analyzuje zákazníky firmy ALSA PRO s.r.o. (výrobce střeliva) a srovnává marketingový mix s největším konkurentem na trhu. Projektová část je věnována návrhům a opatřením pro efektivní komunikaci se zákazníky. cs
dc.format 73 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 2701263 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject trh cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject střelivo cs
dc.subject přebíjení cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject market en
dc.subject target group en
dc.subject customer en
dc.subject ammunition en
dc.subject reloading en
dc.title Požadavky specifického trhu a možnosti jeho uspokojení cs
dc.title.alternative Requirements of a specific market and opportunities for its satisfaction en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with analysis of a specific market with the orientation on opportunities of its satisfaction. The theoretical part concerns the theory of the marketing mix, the market, the target group and the marketing research. The practical part applies the theory into work experience and analyses the customers of ALSA PRO s.r.o. (the productor of ammunition) and compares the marketing mix with the biggest competitor on the market. The project part is devoted to the proposals and procedures how to achieve effective communication with the customers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13719
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
florián_2010_dp.pdf 2.576Mb PDF View/Open
florián_2010_vp.pdf 55.62Kb PDF View/Open
florián_2010_op.pdf 58.64Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account