dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Sekaninová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:26:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:26:06Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13546
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce s názvem "Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest" se věnuje analýze distribuční politiky společnosti FISH-PRO, s.r.o. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy vztahující se k tématu, charakterizuje formy distribučních cest a představuje typy distribučních analýz. V analytické části je nejprve popsána společnost a její činnost, organizační struktura, obchodní a distribuční politika a je dále provedena analýza současné situace společnosti v oblasti distribuce, přičemž jsou teoretická východiska práce aplikována na danou společnost. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky provedených analýz a formulována doporučení pro možný budoucí směr vývoje firemní politiky společnosti v oblasti distribuce. |
cs |
dc.format |
79 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2457533 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
distribuční cesty
|
cs |
dc.subject |
distribuční mezičlánky
|
cs |
dc.subject |
formy zastoupení
|
cs |
dc.subject |
efektivnost distribuce
|
cs |
dc.subject |
analýza odbytových oblastí
|
cs |
dc.subject |
analýza zákaznických skupin
|
cs |
dc.subject |
analýza forem zastoupení
|
cs |
dc.subject |
analýza intenzity maloobchodního prodeje
|
cs |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
distribution channels
|
en |
dc.subject |
distribution interlinks
|
en |
dc.subject |
forms of agency
|
en |
dc.subject |
distribution effectiveness
|
en |
dc.subject |
sales zones' analysis
|
en |
dc.subject |
customers' groups analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of the forms of agency
|
en |
dc.subject |
retail trade intensity analysis
|
en |
dc.title |
Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Use of the analysis for rationalization of the distibution channels of the FISH-PRO Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2010-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis called "The use of analysis for rationalization of the distribution channels" analyses the distribution policy of the FISH-PRO Ltd. The theoretical part explains the basic terms referring to the subject, characterizes the forms of distribution channels and represents the types of distribution analysis. Analytical part introduces the company and its core activities, describes the organizational chart, the business and distribution policy of the company. Further in this part the analysis is implemented and the results are evaluated. The recommendations for the future of the company are presented at the end of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13496
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|