Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o. |
Author: |
Cmajdálková, Hana
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o. a do-tazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13628
|
Date:
|
2010-05-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
16968
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account