Projekt změn v motivačním programu firmy XYZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt změn v motivačním programu firmy XYZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Pospíšilová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:06:11Z
dc.date.available 2010-07-20T02:06:11Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13630
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo analyzovat používané motivační nástroje firmy XYZ s.r.o a vytvořit návrh změn motivačního programu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti motivace, přibližuje hlavní motivační teorie, charakteristiku pracovní motivace a motivačního programu podniku. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde byl proveden výzkum stávajících motivačních nástrojů. V závěru této části jsou uvedeny návrhy a doporučení na změny konkrétních motivačních nástrojů podniku, jenž vychází z dotazníkového šetření ve firmě. Následuje návrh motivačního programu obsahující změny, které by měly zlepšit motivaci a spokojenost pracovníků. cs
dc.format 94 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 1721016 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject pracovní spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject motivation en
dc.subject motivational program en
dc.subject job satisfaction en
dc.title Projekt změn v motivačním programu firmy XYZ s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of changes to the motivational program of company XYZ Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Remeš, Daniel
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis was to analyze the motivational tools used by XYZ Company Ltd. and create draft of changes to the motivation program. The theoretical part explains the basic concepts of motivation and outlines the major motivational theories, characteristics of work motivation and motivational program of the company. The practical part focuses on the selected company, where was the research on existing motivational tools performed. In conclusion of this part are presented suggestions and recommendations on changes of specific motivational tools of the company, which are based on the research performed in the company. Followed by the project of motivational program containing changes, which should improve staff motivation and satisfaction. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14914
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2010_dp.pdf 1.641Mb PDF View/Open
pospíšilová_2010_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
pospíšilová_2010_op.pdf 51.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account