Projekt změn v motivačním programu firmy XYZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:06:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:06:11Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13630
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo analyzovat používané motivační nástroje firmy XYZ s.r.o a vytvořit návrh změn motivačního programu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti motivace, přibližuje hlavní motivační teorie, charakteristiku pracovní motivace a motivačního programu podniku. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde byl proveden výzkum stávajících motivačních nástrojů. V závěru této části jsou uvedeny návrhy a doporučení na změny konkrétních motivačních nástrojů podniku, jenž vychází z dotazníkového šetření ve firmě. Následuje návrh motivačního programu obsahující změny, které by měly zlepšit motivaci a spokojenost pracovníků. |
cs |
dc.format |
94 s., 13 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1721016 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motivational program
|
en |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.title |
Projekt změn v motivačním programu firmy XYZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of changes to the motivational program of company XYZ Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Remeš, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis was to analyze the motivational tools used by XYZ Company Ltd. and create draft of changes to the motivation program. The theoretical part explains the basic concepts of motivation and outlines the major motivational theories, characteristics of work motivation and motivational program of the company. The practical part focuses on the selected company, where was the research on existing motivational tools performed. In conclusion of this part are presented suggestions and recommendations on changes of specific motivational tools of the company, which are based on the research performed in the company. Followed by the project of motivational program containing changes, which should improve staff motivation and satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14914
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account