dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Filáková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:20:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:20:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13661
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá integrací žáků se zdravotním postižením v běžných třídách základní školy. Pojednává o přínosu integrace a o faktorech ovlivňujících úspěšnou integraci. V této práci mohou najít rodiče, i mnozí pedagogové, odpovědi na otázky týkající se společného vzdělávání dětí. V práci je popsána práce žáků v konkrétní třídě základní školy. |
cs |
dc.format |
46 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3374093 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
školská integrace
|
cs |
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání postižených
|
cs |
dc.subject |
Downův syndrom
|
cs |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
school integration
|
en |
dc.subject |
disability
|
en |
dc.subject |
education of disabilities
|
en |
dc.subject |
Down syndrome
|
en |
dc.title |
Integrace tělesně a mentálně postižených žáků na I. stupni základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Integration handicaped children in primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2010-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is about integration handicapped children in regular classes of primary school. It discusses the benefits of integration and the factors affecting succesful integration. In this thesis may parent, and many educators, answers to common questions about educating children. The thesis describes the work of pupils in particular class of primary school. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14527
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
tělesně postižení
|
cs |
local.subject |
mentálně postižení
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
people with physical disabilities
|
en |
local.subject |
people with mental disabilities
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |
local.subject |
elementary school
|
en |