Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lešingrová, Romana
dc.contributor.author Motýlová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:23:09Z
dc.date.available 2010-07-20T02:23:09Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13667
dc.description.abstract Tato předložená diplomová práce pojednává o projektu merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA. Teoretická část popisuje 2 oblasti. První z nich je oblast merchandisingu a tématika s merchandisingem související, druhá oblast je oblast projektového managementu podle standardů IPMA. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se věnuje analýze merchandisingu ve společnosti Micro-soft, s.r.o. Z analýzy následně vychází samotný projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o., který je popsán s pomocí metodiky projektového managementu podle IPMA. cs
dc.format 114 s. cs
dc.format.extent 2264135 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Merchandising cs
dc.subject projektový management podle IPMA cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject komunikace v místě prodeje cs
dc.subject obchodní centrum cs
dc.subject odměňování cs
dc.subject Merchandising en
dc.subject Project Management based on IPMA en
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject communication at the point of sale en
dc.subject business center en
dc.subject remuneration en
dc.title Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA cs
dc.title.alternative Project of merchandising for the company Microsoft Ltd. using the IPMA project management approach en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated Presented diploma thesis is disserting on the merchandising project of the company Microsoft Ltd. using the IPMA project management. Theoretical part describes two areas. First part scopes on merchandising and the topics related to it followed by the second part with the IPMA standards project management. The practical part is aiming at the analysis of the merchandising in the Microsoft Ltd. The merchandising project is based on this analysis and it is described by using the methodology of the IPMA project management. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 16233
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
motýlová_2010_dp.pdf 2.159Mb PDF View/Open
motýlová_2010_vp.pdf 47.36Kb PDF View/Open
motýlová_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account