dc.contributor.advisor |
Lešingrová, Romana
|
|
dc.contributor.author |
Motýlová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:23:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13667
|
|
dc.description.abstract |
Tato předložená diplomová práce pojednává o projektu merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA. Teoretická část popisuje 2 oblasti. První z nich je oblast merchandisingu a tématika s merchandisingem související, druhá oblast je oblast projektového managementu podle standardů IPMA. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se věnuje analýze merchandisingu ve společnosti Micro-soft, s.r.o. Z analýzy následně vychází samotný projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o., který je popsán s pomocí metodiky projektového managementu podle IPMA. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
2264135 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Merchandising
|
cs |
dc.subject |
projektový management podle IPMA
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
komunikace v místě prodeje
|
cs |
dc.subject |
obchodní centrum
|
cs |
dc.subject |
odměňování
|
cs |
dc.subject |
Merchandising
|
en |
dc.subject |
Project Management based on IPMA
|
en |
dc.subject |
Sales Promotion
|
en |
dc.subject |
communication at the point of sale
|
en |
dc.subject |
business center
|
en |
dc.subject |
remuneration
|
en |
dc.title |
Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA |
cs |
dc.title.alternative |
Project of merchandising for the company Microsoft Ltd. using the IPMA project management approach |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrazdilová Bočková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented diploma thesis is disserting on the merchandising project of the company Microsoft Ltd. using the IPMA project management. Theoretical part describes two areas. First part scopes on merchandising and the topics related to it followed by the second part with the IPMA standards project management. The practical part is aiming at the analysis of the merchandising in the Microsoft Ltd. The merchandising project is based on this analysis and it is described by using the methodology of the IPMA project management. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
16233
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|