dc.contributor.advisor |
Jašek, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Zluky, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:46:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:46:36Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13715
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje problematice algoritmů na úrovni žáků a studentů základní a střední školy. Rysy, principy a vlastnosti jsou představovány názornou formou. V textu nalezneme množství původních příkladů a přirovnání. Téma třídících algoritmů doprovází vizualizace průchodu touž číselnou posloupností při použití různých algoritmů. Průběžně jsou představovány slabiny i silné stránky jednotlivých přístupů. Poslední část se věnuje problému obchodního cestujícího. Obecněji pak problému P=NP. Popisu problému obchodního cestujícího předchází jemný úvod do teorie grafů. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
680703 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
algorithm
|
en |
dc.subject |
teaching algorithms
|
en |
dc.subject |
sorting algorithms
|
en |
dc.subject |
traveling salesman problem
|
en |
dc.subject |
graph theory
|
en |
dc.subject |
algoritmus
|
cs |
dc.subject |
výuka algoritmů
|
cs |
dc.subject |
třídící algoritmy
|
cs |
dc.subject |
problém obchodního cestujícího
|
cs |
dc.subject |
teorie grafů
|
cs |
dc.title |
Algoritmy ve výuce na základní a střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
Algorithms in teaching at primary and secondary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dvořák, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is deal with algorithms at the level of pupils and students of primary and secondary schools. Features, principles and characteristics are represented by visual means. In text we find many original examples and analogies. Sorting algorithms topic accompanies the passage of same numeric sequence using different algorithms. There are clear strengths and weaknesses of different approaches. In the last section we can find the traveling salesman problem. More generally, the P=NP problem. Description of the traveling salesman problem precedes gentle introductions to graph theory. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
15226
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
algoritmy
|
cs |
local.subject |
učivo středních škol
|
cs |
local.subject |
algorithms
|
en |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |