Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové |
Author: |
Lišková, Lucie
|
Advisor: |
Kressová, Petra
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13723
|
Date:
|
2010-05-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
13928
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account