dc.contributor.advisor |
Doňková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hradilová, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T03:31:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T03:31:50Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13781
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce se v úvodu zabývá charakteristikou stáří a jeho procesu. Zodpovídá související otázky o stáří a přibližuje stáří jako společenský fenomén. Dále objasňuje pojmy jako gerontopedagogika, andragogika, gerontologie a pojmy s tímto související. Závěr teoretické části je věnován vzdělávání v postproduktivním věku a U3V. Praktická část vyhodnocuje průzkum mapujícího charakteru. Průzkum byl proveden dotazníkovou metodou na U3V na UTB ve Zlíně u studentů-seniorů studující Internet v praxi a navazují obor Internet a informační média. Cílem bylo přiblížit statistiku identifikačních údajů, motivaci, dále také co studenti hodnotí kladně na studiu a organizaci, ale také zápory, které by mohly pomoci ke změně k lepšímu. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
421729 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
stáří
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
postproduktivní věk
|
cs |
dc.subject |
studium
|
cs |
dc.subject |
U3V
|
cs |
dc.subject |
old age
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
retirement age
|
en |
dc.subject |
education - study
|
en |
dc.subject |
U3A
|
en |
dc.title |
Gerontopedagogika a její edukativní dimenze |
cs |
dc.title.alternative |
Gerontopedagogika and its educational dimension |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mühlpachr, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part in the introduction deals with the characteristics of age and its process. It takes the responsibility for issues related to the old age and it shows the old age as a social phenomenon. It also clarifies the terms like gerontopedagogy, education about adults, gerontology, and concepts that are associated with it. Conclusion of the theoretical part is devoted to the education in advanced, retirement age and U3A. The practical part evaluates the research of charting character. The survey was conducted by questionnaire method of U3A and TBU senior students in Zlin, who are studying the Internet in the practice (in process) and following field that is called Internet and information media. The aim of this work was to bring the statistics of identifying data, motivation, as well as student's positive view of studying and organization, but also negatives which could help to improve. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17169
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
senioři
|
cs |
local.subject |
ICT gramotnost
|
cs |
local.subject |
gerontopedagogika
|
cs |
local.subject |
univerzity třetího věku
|
cs |
local.subject |
older people
|
en |
local.subject |
ICT literacy
|
en |
local.subject |
gerontagogy
|
en |
local.subject |
universities of the third age
|
en |