1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu | 
| Author: | 
Pondikas, Alexandr Konstantinos
 | 
| Advisor: | 
Párnický, Stanislav
 | 
| 
Abstract:
 | 
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu a divadla.  Praktická práce: Scénář vypráví příběh muže, žijícího na hranici mezi reálným a fantazijním světem. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/13803
 | 
| 
Date:
 | 
2010-05-17 | 
| 
Availability:
 | 
Pouze v rámci univerzity | 
| 
Department:
 | 
Ústav animace a audiovize | 
| 
Discipline:
 | 
Režie a scenáristika | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
A
13850
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account