Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Author: Zítková, Petra
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým analýzám. Dotazníkovému šetření, analýze komu-nikačního mixu maloobchodu Houseboard a analýze jeho silných, slabých stránek a příleži-tostí a hrozeb. V projektové části je navržen projekt na podporu prodeje pro jednotlivé cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13884
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 14934


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zítková_2010_dp.pdf 1.338Mb PDF View/Open
zítková_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
zítková_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account