Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele. |
Author: |
Zítková, Petra
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým analýzám. Dotazníkovému šetření, analýze komu-nikačního mixu maloobchodu Houseboard a analýze jeho silných, slabých stránek a příleži-tostí a hrozeb. V projektové části je navržen projekt na podporu prodeje pro jednotlivé cílové skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13884
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
14934
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account