Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o. |
Author: |
Pešková, Veronika
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Téma bakalářská práce je Analýza uvedení nových obalů na trh firmou Kart Zlín, s.r.o., nový obal představuje kartonový obal na pizzu. Tato práce je rozčleněna do dvou částí. První je zaměřena na teorii, jsou zde charakteristiky analýz jako je SLEPT, Porterova a SWOT, dále mimo jiné segmentace trhu. V druhé části, tedy praktické, je představena fir-ma, její historie, portfolio. Tato část zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě analýz navrhnu doporučení pro uvedení nových obalů firmy Kart na trh včetně vstupu na zahraniční trhy. Výsledkem praktické části je sestavení doporučení a návrhů, které jsou následně podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13946
|
Date:
|
2010-05-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
16715
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account