dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Hajná, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:05:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:05:46Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1397
|
|
dc.description.abstract |
Téma této diplomové práce je "Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations". Jejím cílem je zanalyzovat současný stav vybrané Public relations agentury, uvést ji do souvislostí českým trhem Public relations a následně stanovit strategické cíle pro další působení agentury a kroky k jejich uskutečnění. První část uvádí obecné souvislosti oboru Public relations: historii oboru, jeho současnost a budoucnost, zařazení Public relations do kontextu marketingových komunikací. V první části jsou rovněž uvedeny etické kodexy Public relations a specifikace Public relations agentur. Další část již popisuje vývoj českého trhu Public relations, a to jak před rokem 1989, tak po něm. Poslední část práce se věnuje agentuře Neopublic Porter Novelli, popisuje její současnou situaci, včetně analýzy konkurence a SWOT analýzy. Následuje určení strategických cílů a kroků k jejich uskutečnění. |
cs |
dc.format |
67 s., 18 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1707122 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Neopublic Porter Novelli
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
Neopublic Porter Novelli
|
en |
dc.title |
Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations |
cs |
dc.title.alternative |
Agency Neopublic Porter Novelli in the context of Czech Public relations |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this master thesis is "Agency Neopublic Porter Novelli in the context of Czech Public relations". Main goal of this work is analyse actual position of the Public relations agency on Czech Public relations market, determination of strategic goals for future and specification of realization steps. In the first part there are presented general information about Public relations branch: history, actual situation and future, submission of Public relations branch in the context of marketing communications. In addition there are introduced ethics codes of Public relations and general information about Public relations agencies. Next part describes development of Czech Public relations market before and after the year 1989. Last part of this master thesis is devoted to the Neopublic Porter Novelli agency. Described actual situation, include SWOT analysis and analysis of competition. At the end this part there are determinate strategic goals and measures of the realization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2759
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|