dc.contributor.advisor |
Mikulová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Motyčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:50:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:50:33Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14058
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na zapojení odborné slovní zásoby ve výuce anglického jazyka vztahující se k oboru Zahraniční obchod. Jde o nalezení nejlepšího způsobu výuky dané odborné slovní zásoby tak, aby studenty co nejvíce zaujal. Studenti se nejen seznámí s odbornou slovní zásobou, ale v jednotlivých částech si ji i pro lepší zapamatování a osvojení, zábav-nou formou procvičí. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
1788130 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
odborná slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
anglický jazyk
|
cs |
dc.subject |
zahraniční obchod
|
cs |
dc.subject |
specialized vocabulary
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
English as a foreign language
|
en |
dc.subject |
Foreign Trade
|
en |
dc.title |
Implementace odborné slovní zásoby ve výuce jazyka anglického |
cs |
dc.title.alternative |
An implementation of study field-specific vocabulary in English language teaching |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the thesis is to include specialized vocabulary into teaching English as a foreign language within the secondary school faculty of Foreign Trade. The main objective is developing such a teaching method of the specialized vocabulary which will be the most interesting for the students. Students will be able not only to study the vocabulary in ques-tion, but will also be given a chance to practice it in an entertaining form for better under-standing and remembering. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14081
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
jazyková výuka
|
cs |
local.subject |
oborová terminologie
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
local.subject |
terminology (professional)
|
en |
local.subject |
English language
|
en |