dc.contributor.advisor |
Ivanka, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Petlák, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:00:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:00:06Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14071
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je literární rešerše k problematice využití interaktivních prostředků ve výchovně-vzdělávacím procesu. Cílem předložené práce je seznámit širokou, ale i odbornou veřejnost s možnostmi, které interaktivní prostředky ve výchovně-vzdělávacím procese nabízejí, vysvětlit a prezentovat princip činnosti, na kterém pracují, a zhodnotit jejich výhody nebo nevýhody pro vzdělávací účely. Práce se zaměřuje na samotný pojem e-learning a vysvětlení základních principů e-learningu. V praktické části je zpracován postup instalace dotykového monitoru, a to jak po stránce hardwarové, tak softwarové. Součástí praktické části je vytvoření podpůrných výukových materiálů a prezentací k výuce předmětů Systemizace bezpečnostního průmyslu a Mechanické zábranné systémy. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
1751962 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projector
|
en |
dc.subject |
touch screen
|
en |
dc.subject |
interactive board
|
en |
dc.subject |
interactive learning
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
dataprojektor
|
cs |
dc.subject |
dotykový displej
|
cs |
dc.subject |
interaktivní tabule
|
cs |
dc.subject |
interaktivní výuka
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.title |
Interaktivní dotyková obrazová jednotka |
cs |
dc.title.alternative |
Interactive touch screen unit |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátil, Petr |
|
dc.date.accepted |
2010-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this bachelor thesis is a literature retrieval of interactive devices usage in education-learning process. The aim of this work is to make general public but also professional public acquaint with the possibilities of interactive devices in education-learning process, explain and present their principles of activities and assess their advantages or disadvantages for educational purposes. The work is specialized on the single concept of e-learning and definition of the basic principles of e-learning. In the practical part, there is elaborated a procedure of touch screen installation, with aspect of hardware and software. The practical part contains also the created supporting educational materials and presentations to teach subjects Systemization of the security industry and Mechanical security systems. |
en |
dc.description.department |
Ústav elektrotechniky a měření |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/93
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
16421
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
dotykové obrazovky
|
cs |
local.subject |
touch screens
|
en |