dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Bogarová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:21:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:21:23Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14108
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části své bakalářské práce jsem se orientovala na mentální postižení, protože v základní škole praktické se většinou vzdělávají děti s lehkým mentálním postižením nebo se sníženým intelektem. Popsala jsem zde také instituce základního a dalšího vzdělávání pro tyto děti a samozřejmě také profesní poradenství. V praktické části své práce se zabývám zmapováním představ a pohledů na další vzdělávání u žáků na základní škole praktické a také jejich rodičů. Chtěla jsem zjistit, jak si žáci ze základní školy praktické představují svou další budoucnost a jestli mají vůbec zájem se dále vzdělávat. Do výzkumu jsem také zapojila rodiče žáků, kteří mi taktéž odpovídali na otázky týkající se budoucnosti svých dětí. |
cs |
dc.format |
52 s., 2 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
|
cs |
dc.format.mimetype |
|
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentální postižení
|
cs |
dc.subject |
základní škola praktická
|
cs |
dc.subject |
základní škola speciální
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání žáků s mentální retardací
|
cs |
dc.subject |
profesní poradenství
|
cs |
dc.subject |
mental disability
|
en |
dc.subject |
special basic school
|
en |
dc.subject |
special school
|
en |
dc.subject |
further education for pupils with mental retardation
|
en |
dc.subject |
professional consultancy
|
en |
dc.title |
Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické |
cs |
dc.title.alternative |
Professional counseling for pupils of practical basic schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of my thesis is focused on a mental disability because most of the chil-dren with mild mental disabilities or low intellect.attend these special basic schools. I have also described the institution of basic and further education for these children and of course for professional consultancy. The practical part of this thesis is concerned about a survey of concepts and views on a further education for pupils at the special basic school as well as their parents. I wanted to investigate what those pupils from the special basic school expect from their future and whether they are interested in a further education programme. Pupils' parents joined this research as well, they answered all the questions concerning future of their children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14187
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
školní poradenství
|
cs |
local.subject |
mentálně postižená mládež
|
cs |
local.subject |
school counseling
|
en |
local.subject |
youth with mental disabilities
|
en |