Marketingové komunikace při zavádění a řízení maloobchodní jednotky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace při zavádění a řízení maloobchodní jednotky |
Author: |
Rafaj, Jan
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Studie vychází z praktických zkušeností v oblasti maloobchodního prodeje. Snaží se vystihnout ideální komunikační prostředky maloobchodní jednotky v souvislosti s nabízeným sortimentem a cílovou skupinou zákazníků a poté navrhnout vhodné postupy k vytvoření dlouhodobé komunikační strategie, která by nadále určovala postavení prodejny na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1413
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2730
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account