dc.contributor.advisor |
Piska, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kočí, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:36:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:36:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14132
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vnitrofiremní komunikací ve společnosti SIGMA GROUP a.s., kterou analyzuje. Snaží se vyhodnotit její silné a slabé stránky a upozornit na ně. To má následně za cíl pomoci zlepšit úroveň vnitrofiremní komunikace ve společnosti. Teoretická část vysvětluje základní pojmy komunikace a dále ji rozvíjí na úroveň komunikace ve firmě. Ta je poté zaměřena na vztahy zaměstnanců, nástroje vnitrofiremní komunikace, zpětnou vazbu a firemní kulturu. Praktická část představuje firmu jako takovou a následně na základě dotazníkového šetření zjišťuje slabé a silné stránky týkající se vnitrofiremní komunikace. Ty jsou poté důkladně rozebrány a vyhodnoceny. Na základě zjištěných výsledků jsou prezentovány návrhy a doporučení, které mají za cíl zlepšit úroveň vnitrofiremní komunikace ve společnosti. |
cs |
dc.format |
50s., 3s. příloha (dotazník) |
cs |
dc.format.extent |
1695350 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
An Analysis of Internal Communications Within the Czech Company Sigma Group, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
An Analysis of Internal Communications Within the Czech Company Sigma Group, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kressová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with internal communication in company SIGMA GROUP a.s, which is analyzed. It tries to evaluate its strong and weak areas and point to them. That has subsequently the aim to help to improve the level of internal communication in the company. Theoretical part explains basic terms of communication which is further developed at the level of corporate communication. It is thereafter aimed on the relationships of employees, internal communication tools, feedback and corporate culture. Practical part presents the company as it is and subsequently on the basis of questionnaire survey discovers strong and weak areas related to internal communication. These are then thoroughly analyzed and evaluated. Suggestions and recommendations are presented on the basis of established results in order to improve the level of internal communication in the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
11629
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-08 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
vnitrofiremní komunikace
|
cs |
local.subject |
kultura organizace
|
cs |
local.subject |
internal communication
|
en |
local.subject |
corporate culture
|
en |