Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Dolejš, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:57:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:57:16Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14174
|
|
dc.description.abstract |
V této práci popisuji vybrané deviace ve školním prostředí, zabývám se problematikou jejich prevence, uvádím, jaké preventivní programy a metody školy používají. Zabývám se zejména tím, jaký názor na používané preventivní strategie mají žáci 4. a 9. třídy základních škol. Cílem je shrnout názory žáků do několika bodů a přidat vlastní doporučení. |
cs |
dc.format |
59 s. (15 173 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
678793 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální deviace
|
cs |
dc.subject |
sociální patologie
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
efektivní prevence
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
Social deviation
|
en |
dc.subject |
social pathology
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
effective prevention
|
en |
dc.subject |
minimum prevention programme
|
en |
dc.subject |
school prevention officer
|
en |
dc.title |
Názory žáků ZŠ na školní preventivní strategii |
cs |
dc.title.alternative |
The views of pupils of primary schools in the school preventive strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I'm describing some deviations from a school environment. Further I'm dealing with issues of their prevention and I'm stating what prevention programmes and methods are used by schools. I'm dealing particulary with elementary school pupils 4th and 9th classes and what they think of the used prevention strategy. My goal is to summarize their views and add my own recommendation. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14508
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
poruchy chování
|
cs |
local.subject |
prevence (právo)
|
cs |
local.subject |
sociální deviace
|
cs |
local.subject |
behavioral disorders
|
en |
local.subject |
prevention (law)
|
en |
local.subject |
deviant behavior
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account