Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média
Author: Vilímková, Veronika
Advisor: Ambrož, Jiří
Abstract: Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s.r.o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu. V praktické části je představena firma Tescoma s.r.o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s.r.o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s.r.o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň
URI: http://hdl.handle.net/10563/14230
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13450


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vilímková_2010_bp.pdf 1.133Mb PDF View/Open
vilímková_2010_vp.pdf 437.6Kb PDF View/Open
vilímková_2010_op.pdf 330.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account