Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média |
Author: |
Vilímková, Veronika
|
Advisor: |
Ambrož, Jiří
|
Abstract:
|
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou na marketingový komunikační mix, zvláště na propagaci. Dále se zde pojednává o technikách komunikace firmy Tescoma s.r.o. a je zde zmíněna problematika průzkumu trhu. V praktické části je představena firma Tescoma s.r.o., pro kterou byla práce vytvářena. Následuje vyhodnocení ankety, která sloužila ke zjištění povědomí o reklamě a firmě Tescoma s.r.o. a jejich možnostech umístění reklamy v časopisech. Závěrem jsou uvedená doporučení pro firmu Tescoma s.r.o. a je zvolena nejvhodnější reklamní kampaň |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14230
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
13450
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account