Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o. |
Author: |
Mlčáková, Jolana
|
Advisor: |
Navrátil, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně popsány jednotlivé faktory marketingového prostředí a jsou zde také uvedeny metody vhodné pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost M servis, s.r.o., zabývající se prodejem a servisem vozů, a následně jsou zpracovány analýzy marketingového prostředí, ze kterých vyplynuly faktory v podobě příležitostí i hrozeb, ale také silných i slabých stránek. V závěru praktické části jsou uvedena možná doporučení na zlepšení využívání faktorů makroprostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14235
|
Date:
|
2010-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2012
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
15477
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account