Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Author: Mlčáková, Jolana
Advisor: Navrátil, Josef
Abstract: Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně popsány jednotlivé faktory marketingového prostředí a jsou zde také uvedeny metody vhodné pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost M servis, s.r.o., zabývající se prodejem a servisem vozů, a následně jsou zpracovány analýzy marketingového prostředí, ze kterých vyplynuly faktory v podobě příležitostí i hrozeb, ale také silných i slabých stránek. V závěru praktické části jsou uvedena možná doporučení na zlepšení využívání faktorů makroprostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14235
Date: 2010-05-11
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2012
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 15477


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mlčáková_2010_bp.pdf 4.000Mb PDF View/Open
mlčáková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
mlčáková_2010_op.zip 40.33Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account