Využívání Internetu v malých a středních firmách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využívání Internetu v malých a středních firmách |
Author: |
Blinková, Petra
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
V této práci se věnuji moderním formám marketingu, zejména ve vazbě na Internet a tzv. e-marketing neboli internetový marketing. První část se věnuje tomuto tématu na teoretické bázi, hlavní část se naopak věnuje praktickému průzkumu reálného využití Inter-netu jako prostředku reklamy malých a středních firem, přičemž zde vycházím z určitých teoretických předpokladů a tezí, které v závěru konfrontuji s analýzou provedenou na vy-braném vzorku přibližně 130 firem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14312
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13651
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account