dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Kubíková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T11:18:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T11:18:25Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14324
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám integrací dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a přiblížení základních pojmů, jako jsou poruchy autistického spektra, Aspergerův syndrom a integrace. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, který jsem uskutečnila prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru. Cílem výzkumu je zmapovat první fázi integrace dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy ve Zlíně a v jeho blízkém okolí. |
cs |
dc.format |
61 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2280790 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko-psychologické poradenství
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
Autism Spectrum Disorders
|
en |
dc.subject |
Asperger's Syndrome
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
pedagogical- psychological counselling
|
en |
dc.subject |
Pedagogical Assistant
|
en |
dc.title |
Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
The integration of children with Asperger' s Syndrome into elementary schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following bachelor thesis deals with integration of children with Asperger' s Syndrome into elementary schools. The theoretical part provides an outline of basic conceptions and terminology, such as of Autism Spectrum Disorders, Asperger's Syndrome, integration The practical part comprises of a qualitative research that I have carried out through a semi-structured interview. The aim of the research is to monitor the first phase of integration of children with Asperger's Syndrome into an elementary school in Zlín and in its near surroundings. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14315
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
integrated teaching
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |