Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE |
Author: |
Malečková, Žaneta
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává a o marketingu a propagaci hudebního festivalu nejprve obecně v teoretické části. Věnuje se marketingovému i komunikačnímu mixu hudebního festivalu a hovoří také o současné situaci hudebních festivalů v ČR. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na marketing a propagaci hudebního festivalu ŽeLIVE, který se koná v městečku Želiv na Vysočině. Na konci práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14338
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
13625
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account