Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o. |
Author: |
Vláčilová, Monika
|
Advisor: |
Krplová, Marcela
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě informací a poznatků, zjištěné čerpáním z odborné literatury, navrhnout nejvhodnější formy propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje relevantní podklady z oblasti propagace, marketingového komu-nikačního mixu a komunikačního plánu. S důrazem a podrobněji informuje o jednotlivých částech komunikačního mixu, dále o modelu komunikačního mixu, o tvorbě efektivní ko-munikace včetně jejich cílů a také s důrazem informuje o výběru specifického segmentu zákazníků. Druhá část, část analytická, je věnována informacím o firmě a o propagovaném křesle, které jsou následované údaji o součastném stavu propagace. Poté popisuje výběr vhodné cílové skupiny zákazníků. Závěr analytické části poskytuje návrhy a doporučení v oblasti komunikace, které lze použít pro komunikaci gynekologického křesla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14347
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
13527
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account