Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR |
Author: |
Vasková, Sandra
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na otázky efektivity, potřebnosti a důležitosti marketingo-vých komunikací pro projekt neziskové organizace. Zabývá se tím, které položky marke-tingového mixu jsou pro potřeby daného projektu organizace nejužitečnější a jaké jsou jejich dopady. Čtenáři umožní náhled na situaci v propagaci filmového festivalu Jeden svět 2010 pořádaného pod záštitou obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni, o.p.s Teore-tická část práce pojednává o využití marketingových komunikací v neziskovém sektoru a o vlivu jeho jednotlivých částí na propagaci festivalu. Praktická část se zaměřuje na analýzu realizovaných způsobů současné komunikace a propagace filmové přehlídky, účinnost a efektivitu jednotlivých částí marketingových komunikací a na jejich výsledné vyhodnocení. V závěru dokumentu jsou navržena doporučení a podán nástin řešení vyvstanutého pro-blému spolu s osobním obohacením a pohledem zpracovatele práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14409
|
Date:
|
2010-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13643
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account