dc.contributor.advisor |
Ocetková, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Škapová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T18:46:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T18:46:48Z |
|
dc.date.issued |
2009-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14489
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Řešení stresových situací u středoškoláků" se zabývá stále aktuálním tématem, se kterým se potýká značná část naší populace. Teoretická část práce shrnuje poznatky a obecné informace o stresu, jeho vzniku a zátěže, kterou přináší.Vzhledem ke svému zaměření práce charakterizuje období adolescence v souvislosti se zátěžovými situacemi, se kterými se středoškoláci mohou v životě setkat. V praktické části je formou dotazníku zjišťováno, do jakých zátěžových situací se adolescenti nejčastěji dostávají a jak proti nim "bojují". Vzhledem k tomu, že stres se vybrané skupině respondentů nevyhýbá, je zjišťováno, zda studenti ví, na jaké odborníky se v případě prožívání zátěžových situací obrátit o pomoc. |
cs |
dc.format |
50 s. |
cs |
dc.format.extent |
652505 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Stres
|
cs |
dc.subject |
distres
|
cs |
dc.subject |
eustres
|
cs |
dc.subject |
stresory
|
cs |
dc.subject |
stresové faktory
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
Stress
|
en |
dc.subject |
strain
|
en |
dc.subject |
stressor
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.title |
Řešení stresových situací u středoškoláků |
cs |
dc.title.alternative |
Solving stress situations experienced by secondary school students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doňková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2010-01-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis of ?Solving stress situations experienced by secondary school students? deals with a topical issue a large part of our population is confronted with. The first, theoretical, part of this thesis summarizes findings and general information about stress, its origin and the consequences it causes. In regard to this issue there are also the characteristics of the period of adolescence and the descriptions of the stress situations secondary school students can undergo in their lives. The second part of this thesis analyses questionnaires dealing with the stress situations adolescents experience most frequently and the ways they cope with them. The respondents were also inquired whether they know the specialists that can help them in stress situations. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016176
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
zvládání stresu
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
stress management
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |