Řešení stresových situací u středoškoláků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řešení stresových situací u středoškoláků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ocetková, Irena
dc.contributor.author Škapová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-20T18:46:48Z
dc.date.available 2010-07-20T18:46:48Z
dc.date.issued 2009-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14489
dc.description.abstract Bakalářská práce "Řešení stresových situací u středoškoláků" se zabývá stále aktuálním tématem, se kterým se potýká značná část naší populace. Teoretická část práce shrnuje poznatky a obecné informace o stresu, jeho vzniku a zátěže, kterou přináší.Vzhledem ke svému zaměření práce charakterizuje období adolescence v souvislosti se zátěžovými situacemi, se kterými se středoškoláci mohou v životě setkat. V praktické části je formou dotazníku zjišťováno, do jakých zátěžových situací se adolescenti nejčastěji dostávají a jak proti nim "bojují". Vzhledem k tomu, že stres se vybrané skupině respondentů nevyhýbá, je zjišťováno, zda studenti ví, na jaké odborníky se v případě prožívání zátěžových situací obrátit o pomoc. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 652505 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Stres cs
dc.subject distres cs
dc.subject eustres cs
dc.subject stresory cs
dc.subject stresové faktory cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject Stress en
dc.subject strain en
dc.subject stressor en
dc.subject adolescence en
dc.title Řešení stresových situací u středoškoláků cs
dc.title.alternative Solving stress situations experienced by secondary school students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doňková, Olga
dc.date.accepted 2010-01-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis of ?Solving stress situations experienced by secondary school students? deals with a topical issue a large part of our population is confronted with. The first, theoretical, part of this thesis summarizes findings and general information about stress, its origin and the consequences it causes. In regard to this issue there are also the characteristics of the period of adolescence and the descriptions of the stress situations secondary school students can undergo in their lives. The second part of this thesis analyses questionnaires dealing with the stress situations adolescents experience most frequently and the ways they cope with them. The respondents were also inquired whether they know the specialists that can help them in stress situations. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016176
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B
local.subject zvládání stresu cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject stress management en
local.subject secondary school students en


Files in this item

Files Size Format View
škapová_2010_bp.pdfBlocked 637.2Kb PDF View/Open
škapová_2010_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
škapová_2010_op.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account