Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zavřelová, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Slavík, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:19:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1449
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá studiem problematiky politické komunikace. Jejím záměrem je poukázat na důslednější využití moderních metod marketingových komunikací. V teoretické části se práce věnuje popisu obecné politické teorie a východiskům politické komunikace. Teoretickou část uzavírá studium politické psychologie. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze předvo-lební kampaň a komunikace KDU-ČSL (Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu Čes-ké republiky 2006), ve které je hodnoceno provedení a efektivita jednotlivých komunikač-ních aktivit. Práce ve svém závěru předkládá návrhy řešení eliminace jedné z hlavních chyb komunikace strany, kterou je nevyužití potenciálu internetu. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
1036724 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politika
|
cs |
dc.subject |
politická strana
|
cs |
dc.subject |
parlamentní volby
|
cs |
dc.subject |
volební kampaň
|
cs |
dc.subject |
volič
|
cs |
dc.subject |
marketingové komu-nikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
KDU-ČSL
|
cs |
dc.subject |
politics
|
en |
dc.subject |
political party
|
en |
dc.subject |
Parliamentary Election
|
en |
dc.subject |
election campaign
|
en |
dc.subject |
voter
|
en |
dc.subject |
marketing com-munication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
CDU-CPP
|
en |
dc.subject |
The Christian Democratic Union-Czecho-slovak People's Party
|
en |
dc.title |
Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006 |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of CDU-CPP's election and communication campaign- parliamentary election 2006 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is engaded in fields of political communications. The study refers to using of marketing communications in politics. The theoretical part describes common political theory, political communications and psychology. On this basis was analysed CDU-CPP's recent election and communication campaign (Election for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006). The conclusions and results of the work formulate solutions proposals mainly for internet com-muniacation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2641
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account