Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

Show full item record

No preview available
Title: Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Author: Zdílna, Stanislav
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14526
Date: 2010-08-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13703


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zdílna_2010_bp.pdfBlocked 2.993Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account