Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Show full item record
No preview available
Title:
|
Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost |
Author: |
Zdílna, Stanislav
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14526
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13703
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account